
- DYMO XTL PROFESSIONAL(53)
- PAKIETY(12)
- WYPRZEDAŻ(13)
- Oferta Specjalna(9)
- Drukarki Dla Domu(5)
- Drukarki Dla Biura(37)
- Drukarki Dla Przemysłu(10)
- Etykiety LabelWriter(52)
- Etykiety LabelWriter Zamienniki(20)
- Taśmy DYMO D1(58)
- Taśmy DYMO D1 Zamienniki(7)
- Taśmy RHINO(53)
- Taśmy RHINO Zamienniki(2)
- Taśmy specjalne(1)
- Rurki termokurczliwe(10)
- Taśmy 3D(7)
- Taśmy LetraTag(10)
- Drukarki ZEBRA(22)
- Drukarki Powystawowe(1)
- Akcesoria(7)
Nowości
Promocje

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


1 059,00 zł
Cena regularna:
1 299,00 zł
860,98 zł
Cena regularna:
1 056,10 zł

59,00 zł
Cena regularna:
68,73 zł
47,97 zł
Cena regularna:
55,88 zł

69,00 zł
Cena regularna:
91,19 zł
56,10 zł
Cena regularna:
74,14 zł

1 299,00 zł
Cena regularna:
1 993,95 zł
1 056,10 zł
Cena regularna:
1 621,10 zł

659,00 zł
Cena regularna:
699,00 zł
535,77 zł
Cena regularna:
568,29 zł

299,00 zł
Cena regularna:
354,45 zł
243,09 zł
Cena regularna:
288,17 zł

249,00 zł
Cena regularna:
349,00 zł
202,44 zł
Cena regularna:
283,74 zł

599,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
486,99 zł
Cena regularna:
893,50 zł

62,00 zł
Cena regularna:
64,01 zł
50,41 zł
Cena regularna:
52,04 zł


59,00 zł
Cena regularna:
68,73 zł
47,97 zł
Cena regularna:
55,88 zł

97,00 zł
78,86 zł

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@dymo.sklep.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Armii Krajowej 7, 58-100 Świdnica , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@dymo.sklep.pl
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.